Informacje nt. gwarancji
Jeśli towar nie należy do grup wymienionych na dole, zastrzegamy sobie następujące warunki uwzględnienia reklamacji:
- Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po jego otrzymaniu, reklamacje przed-sprzedażowe będą uwzględniane zgodnie z zasadami dotyczącymi reklamacji w ABRO.
- Zwracany towar musi być czysty ew. zabezpieczony przed brudzeniem.
- Reklamacje uwzględniamy w okresie nie dłuższym niż 12 m-cy (lub zgodnie z informacją producenta).
Reklamacje
Zasady obowiązujące w ABRO podczas zgłaszania reklamacji:
- Kupujący jest zobowiązany w momencie otrzymania towaru sprawdzić jego jakość.
-
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wadliwości dostarczonego przez Sprzedawcę towaru, Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt w terminie:
- do 48h od daty otrzymania przesyłki, gdy stwierdzono ubytki lub uszkodzenia przesyłki. W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Brak protokołu uniemożliwia uznanie reklamacji.
- do 72h od dnia przyjęcia przesyłki w przypadku uszkodzeń i ubytków niedających się zauważyć z zewnątrz stwierdzonych po przyjęciu przesyłki.
- Niezgodności w dostawie można zgłosić do 5 dni od daty otrzymania towaru i niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę, drogą elektroniczną na adres reklamacje@abro.com.pl. Następnie należy sporządzić protokół reklamacyjny w formie pisemnej i dostarczyć go skutecznie Sprzedawcy.
- Podstawą reklamacji dotyczącej jakości dostarczonych do Kupującego towarów, mogą być tylko te towary, które pozostaną postawione do dyspozycji Sprzedawcy i nie noszą znamion uszkodzeń mechanicznych.
- Ustala się od dnia wydania (zgłoszenia i dostarczenia) 14 dniowy termin realizacji reklamacji jakościowych i ilościowych na zakupiony towar.
Zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku podania wszystkich wymaganych danych, w przesłanym protokole reklamacyjnym.
Pola, które należy wypełnić to:
- dane reklamującego,
- nazwa produktu,
- ilość sztuk/opakowań reklamowanego produktu,
- indeks produktu,
- data zakupu,
- nr faktury z zakupionym produktem,
- opis wady/uszkodzenia reklamowanego produktu.
Nie przesłanie protokołu, lub z niekompletnymi danymi, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku.
Jeżeli wniosek reklamacyjny zostanie pozytywnie rozpatrzony, towar zostanie skorygowany lub wymieniony i przekazany Klientowi wraz z potwierdzeniem wydania.
Zwroty
ABRO nie przyjmuje zwrotu zakupionego towaru.
Zwrotom podlegają jedynie towary sezonowe, objęte odrębnymi ustaleniami:
- kalendarze
- tekstylia
Bardzo prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.
O terminach oraz możliwościach zwrotu towarów objętych takim prawem, informujemy Klientów z wyprzedzeniem w oddzielnych mailingach.
Każdy zwrot prosimy wcześniej awizować drogą elektroniczną i ustalać termin dostawy z pracownikiem Działu Reklamacji – reklamacje@abro.com.pl. Zwroty bez awizacji nie zostaną przyjęte na magazyn.
Zwroty wysyłamy na adres: ABRO, ul. Staniewicka 7, 03-310 Warszawa z dołączonym do niego protokołem zwrotu.
Nie przesłanie protokołu lub z niekompletnymi danymi, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku.
Zgłaszanie niezgodności w dostawie/na fakturze
W momencie zgłaszania, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad:
- Niezgodności w dostawie można zgłosić do 5 dni od daty otrzymania towaru.
-
Niezgodności można zgłaszać drogą mailową do Działu Reklamacji:
Ewentualnie osobiście swojemu Opiekunowi Handlowemu lub w Dziale Sprzedaży.
- Każde zgłoszenie musi być przesłane na poniższym protokole reklamacyjnym: