Szanowni Klienci,
z uwagi na panujące warunki pogodowe mogą pojawić się opóźnienia w transporcie, zarówno po stronie firm kurierskich jak również naszego transportu.
Przypominamy, że wszystkie zamówienia kompletowane są zgodnie z kolejnością ich otrzymania. Wielkość zamówienia nie wpływa na kolejność rozpoczęcia kompletacji.
Dopuszczamy możliwość, że zamówienia złożone do 10:00 rano wyślemy najpóźniej w następnym dniu roboczym (kurierem lub naszym transportem).
W przypadku odbiorów osobistych, poinformujemy Państwa drogą mailową o gotowości do wydania towaru. Jeśli chcą Państwo poznać przewidywany termin złożenia zamówienia z odbiorem osobistym, prosimy o kontakt mailowy na adres: zamawiam@abro.com.pl
Dziękujemy bardzo za zrozumienie i obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań aby realizacja była jak najszybsza.
Życzymy udanych zakupów,
Zespół ABRO.